Επιστροφές προϊόντων

Διαδικασία αιτήματος επιστροφής

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται από την φόρμα επιστροφής. Εφόσον είστε συνδεδεμένοι μπορείτε να πάτε στις ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ και επιλέγοντας το κουμπί επιστροφή που το εμφανίζει δεξιά από την παραγγελία (σε όσες υπάρχουν είδη που δέχονται επιστροφή) και συμπληρώνεται την φόρμα επιστροφής προϊόντων.
Έτσι αφού δημιουργήσετε το αίτημα RMA για την επιστροφή σας, το οποίο με το παραλάβουμε, θα επικοινωνήσει ένα από τα στελέχη της ομάδα μας το συντομότερο δυνατό, ώστε να σας κατευθύνει & να σας εξυπηρετήσει.

Όροι & προϋποθέσεις επιστροφής προίοντων

Η yourmarket.gr σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά (δημοσιεύει) στις σελίδες της, να είστε σε άμεση επαφή με τα προϊόντα που διατίθενται.

Στην yourmarket.gr θέλοντας να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης της yourmarket.gr στις καθημερινές σας αγορές, σας δίνουμε τη δυνατότητα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων.

Πιο συγκεκριμένα σε περιπτώσεις που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής του είτε με δυνατότητα αντικατάστασής του προϊόντος (με δικά μας έξοδα αποστολής) ή επιστροφής των χρημάτων του

Συνιστούμε να επιδεικνύετε ιδιαίτερη προσοχή κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας στην κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος.

Η πώληση προϊόντων μέσω του ιστότοπου www.yourmarket.gr αποτελεί σύμβαση εμπορίας αγαθών από απόσταση σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2251/1994. Κατά συνέπεια, δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από οποιαδήποτε αγορά εντός 14 ημερών, αρχής γενομένης από την επομένη της ημέρας που αποκτήσατε τη φυσική κατοχή των αγαθών. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την Επιχείρηση για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά προϊόντων με μια ξεκάθαρη δήλωση.

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων επιγραμματικά:

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες

2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail και να συνοδεύεται από το έντυπο υπαναχώρησης όπου θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας ή θα σας σταλεί ηλεκτρονικά μετά από επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών της yourmarket.gr. Μπορείτε να μας ενημερώσετε σχετικά στο sales@yourmarket.gr αναφέροντας λεπτομέρειες επί του θέματος . θα πρέπει επίσης να αναγράφονται το τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει μαζί σας για σχετικές διευκρινήσεις

3. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης και το συνοδευτικό Δελτίο Αποστολής Voucher από την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε(είτε φωτοτυπία αυτών ηλεκτρονικά).

Επιστροφές Μη-Ελαττωματικών Προϊόντων

Ο πελάτης διατηρεί κάθε δικαίωμα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος από την yourmarket.gr και εκ παραδρομής τα προϊόντα που έχουν σταλεί δεν συμφωνούν με την παραγγελία την οποία είχε τοποθετήσει ο πελάτης και επιβεβαιώνεται με τον αριθμό αναφοράς της κάθε παραγγελίας.(μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας όπου το παραλαμβάνει ο πελάτης ηλεκτρονικά αμέσως μόλις επιβεβαιωθεί και οριστικοποιηθεί η παραγγελία του.)

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:

1. Η ημερομηνία οριστικοποίησης της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες

2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@yourmarket.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις .

3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για τη κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην yourmarket.gr.

4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης και το συνοδευτικό Δελτίο Αποστολής Voucher από την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (είτε φωτοτυπία αυτών ηλεκτρονικά) .

Ώρες επικοινωνίας yourmarket.gr (Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00-18:00 ) οι ώρες επικοινωνίας ισχύουν για το “Live Chat” & την τηλεφωνική επικοινωνία. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας από 24/7 μέσω email ή αφήνοντας μήνυμα στο Live Chat & η ομάδα της yourmarket.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας το ταχύτερο δυνατόν!!

Το καλάθι σας